Specjalista ds. kluczowych klientów

Miejsce Polkowice
Forma Umowa o pracę
Kandydaci K/M

Główne zadania:

  • budowanie trwałych relacji oraz reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientem,
  • opieka nad Klientem, rozwiązywanie problemów, doradzanie,
  • sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych projektów i produktów oraz zmian technicznych,
  • nadzór nad budżetem, terminami, jakością i cenami produktu,
  • przygotowanie dokumentacji, ofert do negocjacji cen i warunków współpracy z Klientem,
  • negocjacje z Klientem,
  • koordynowanie grupą projektową/koordynacja działań działów fachowych oraz ich wspieranie w  kontakcie z Klientem i Dostawcą,
  • raportowanie aktualnych statusów przed Zarządem, Klientem,
  • koordynacja działań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem projektów seryjnych oraz nadzór nad prognozowaniem i planowaniem produkcji w przedserii,
  • nadzór realizacji zamówień oraz wysyłek do Klientów pod względem ilościowym i terminowym,
  • prognozowanie sprzedaży oraz planowanie i prognozowanie budżetu zapasów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne,
  • minimum 5 lat doświadczenia w obszarze współpracy Klient/Dostawca w firmie produkcyjnej,
  • biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność analitycznego, koncepcyjnego myślenia oraz planowania i organizacji pracy własnej, samodzielność w zakresie podejmowanych działań, znajomość technik negocjacyjnych,
  • wysoka zdolność komunikacji, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie należącej do największego europejskiego producenta samochodów Volkswagen AG,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • możliwość zdobycia interesujących doświadczeń,
  • indywidualne możliwości rozwoju zawodowego,
  • kontakt z nowymi technologiami,
  • bogaty pakiet benefitów pracowniczych (finansowe, pozafinansowe),
  • elastyczny czas pracy, home office,
  • opiekę medyczną, pakiet sportowy.

 

Proces rekrutacji w SITECH

Proces rekrutacji w SITECH jest kilkustopniowy. W zależności od stanowiska oraz poziomu wymagań może być mniej lub bardziej rozbudowany i czasochłonny.

1

Analiza CV i listu motywacyjnego

2

Wywiad telefoniczny z kandydatem (opcjonalnie)

3

Testy kompetecyjno - osobowościowe

4

Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem

5

Sprawdzenie referencji (opcjonalnie)

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji wystarczy przesłać formularz aplikacyjny dostępny w zakładce „Oferty pracy” lub CV oraz List motywacyjny. Po dokładnej analizie nadesłanych dokumentów wybrane osoby zostają zaproszone do kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego, którego główny trzon stanowi rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem działu oraz przedstawicielem działu personalnego. Podczas rozmowy badamy poziom wiedzy i umiejętności oraz motywację do pracy i oczekiwania Kandydata.

Uzupełnieniem rozmowy są testy kompetencyjno-osobowościowe. W zależności od stanowiska mogą to być rożnego rodzaju zadania praktyczne, kwestionariusze czy próbki pracy. W uzasadnionych przypadkach rekrutacja odbywa się w formie ośrodków oceny (Assessment Centre).