Specjalista ds. zarządzania produktem

Miejsce Polkowice
Forma Umowa o pracę 
Kandydaci K/M

Główne zadania:

  • budowanie trwałych relacji z Klientem,
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientem,
  • opieka nad Klientem, rozwiązywanie problemów, doradzanie,
  • sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych projektów i produktów oraz zmian technicznych, nadzór nad budżetem, terminami, jakością i cenami produktu,
  • koordynowanie grupą projektową / koordynacja działań działów fachowych oraz ich wspieranie w  kontakcie z Klientem i Dostawcą jak i raportowanie aktualnych statusów przed Zarządem, Klientem,
  • zgłaszanie, przygotowanie do negocjacji cen i warunków współpracy z Klientem dla nowych produktów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • 3-5 lat doświadczenia w obszarze współpracy Klient/Dostawca w firmie produkcyjnej,
  • biegła znajomość języka niemieckiego,
  • umiejętność analitycznego myślenia, pracy w grupie,
  • samodzielność w zakresie podejmowanych działań,
  • umiejętność w zakresie planowania i organizacji pracy własnej.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • kontakt z nowymi technologiami,
  • indywidualne możliwości rozwoju zawodowego,
  • dofinansowanie do nauki i szkoleń,
  • liczne benefity finansowe,
  • świadczenia urlopowe i świąteczne,
  • dofinansowanie do posiłków w kantynie,
  • opiekę zdrowotną,
  • pakiety sportowe na preferencyjnych warunkach,
  • elastyczny czas pracy, home office.

 

Proces rekrutacji w SITECH

Proces rekrutacji w SITECH jest kilkustopniowy. W zależności od stanowiska oraz poziomu wymagań może być mniej lub bardziej rozbudowany i czasochłonny.

1

Analiza CV i listu motywacyjnego

2

Wywiad telefoniczny z kandydatem (opcjonalnie)

3

Testy kompetecyjno - osobowościowe

4

Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem

5

Sprawdzenie referencji (opcjonalnie)

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji wystarczy przesłać formularz aplikacyjny dostępny w zakładce „Oferty pracy” lub CV oraz List motywacyjny. Po dokładnej analizie nadesłanych dokumentów wybrane osoby zostają zaproszone do kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego, którego główny trzon stanowi rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem działu oraz przedstawicielem działu personalnego. Podczas rozmowy badamy poziom wiedzy i umiejętności oraz motywację do pracy i oczekiwania Kandydata.

Uzupełnieniem rozmowy są testy kompetencyjno-osobowościowe. W zależności od stanowiska mogą to być rożnego rodzaju zadania praktyczne, kwestionariusze czy próbki pracy. W uzasadnionych przypadkach rekrutacja odbywa się w formie ośrodków oceny (Assessment Centre).