Ta osoba jest niedostępna w Messengerze – Co to znaczy i jak naprawić problem?
Zobaczyłeś komunikat mówiącym o tym, że „Ta osoba jest niedostępna w Messengerze„? Dowiedz się co to dokładnie oznacza oraz w jaki sposób można naprawić ten problem.
Co to znaczy, że ta osoba jest niedostępna w Messengerze?
Komunikat informujący o tym, że ta osoba jest niedostępna w Messengerze występuje dość często. Oznacza on, że próba wysłania wiadomości do danej osoby nie jest możliwa z powodu jej niedostępności na platformie. W efekcie nie możemy w danym momencie skontaktować się z użytkownikiem za pomocą aplikacji.
Przyczyny, przez które ta osoba jest niedostępna w aplikacji Messengerze
Przyczynami wystąpienia komunikatu o niedostępności osoby na Messengerze są najczęściej:
- Zablokowanie przez użytkownika, przez które nie będziesz w stanie wysyłać do tej osoby wiadomości ani próbować się z nią skontaktować
- Dezaktywacja konta, przez co profil użytkownika staje się niedostępny, dopóki konto nie zostanie reaktywowane
- Zablokowanie konta, które sprawia, że użytkownik nie będzie mieć dostępu do swojego profilu, a próba wysłania do niego wiadomości zakończy się komunikatem o niedostępności
Jak sprawdzić, czy ktoś mnie zablokował na Messengerze?
Messenger i Facebook bezpośrednio nie poinformują nas o tym, że ktoś nas zablokował. Możemy to jednak sprawdzić za pomocą wyszukiwania użytkownika w wyszukiwarce. Jeśli jego profil nagle nie pojawia się nam w wynikach, może to oznaczać usunięcie konta lub blokadę. Warto jednak pamiętać, że brak widoczności profilu może również wynikać z ustawień prywatności użytkownika, a niekoniecznie z tego, że zostaliśmy zablokowani. To samo dotyczy komunikatu o tym, że ta osoba jest niedostępna w Messengerze.
Ta osoba jest niedostępna w Messengerze po odblokowaniu – Co zrobić?
Jak naprawić sytuację, gdy ta osoba jest niedostępna w Messengerze?
Jeśli po odblokowaniu nadal widzisz komunikat o niedostępności użytkownika, możesz podjąć kilka kroków, aby rozwiązać ten problem:
- Upewnij się, że blokada rzeczywiście zniknęła i jesteś w stanie nawiązać kontakt z użytkownikiem
- Zaktualizuj aplikację Messenger do najnowszej wersji
- Jeśli winą są problemy techniczne, spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację
- Upewnij się, że masz prawidłowe połączenie z internetem
W sytuacji gdy, żadna z podanych opcji nie działa poprawnie, a problem nadal występuję, może to wskazywać na problemy z kontem użytkownika. W takim przypadku zaleca się skontaktowanie z zespołem pomocy technicznej Facebooka.
Jeden komentarz
Możliwość komentowania została wyłączona.