Ta osoba jest niedostępna w Messengerze, fot. Christoph Scholz, flickr.com

Ta osoba jest niedostępna w Messengerze – Co to znaczy i jak naprawić problem?

Zobaczyłeś komunikat mówiącym o tym, że „Ta osoba jest niedostępna w Messengerze„? Dowiedz się co to dokładnie oznacza oraz w jaki sposób można naprawić ten problem.

Co to znaczy, że ta osoba jest niedostępna w Messengerze?

Komunikat informujący o tym, że ta osoba jest niedostępna w Messengerze występuje dość często. Oznacza on, że próba wysłania wiadomości do danej osoby nie jest możliwa z powodu jej niedostępności na platformie. W efekcie nie możemy w danym momencie skontaktować się z użytkownikiem za pomocą aplikacji.

Przyczyny, przez które ta osoba jest niedostępna w aplikacji Messengerze

Przyczynami wystąpienia komunikatu o niedostępności osoby na Messengerze są najczęściej:

  • Zablokowanie przez użytkownika, przez które nie będziesz w stanie wysyłać do tej osoby wiadomości ani próbować się z nią skontaktować
  • Dezaktywacja konta, przez co profil użytkownika staje się niedostępny, dopóki konto nie zostanie reaktywowane
  • Zablokowanie konta, które sprawia, że użytkownik nie będzie mieć dostępu do swojego profilu, a próba wysłania do niego wiadomości zakończy się komunikatem o niedostępności

Jak sprawdzić, czy ktoś mnie zablokował na Messengerze?

Messenger i Facebook bezpośrednio nie poinformują nas o tym, że ktoś nas zablokował. Możemy to jednak sprawdzić za pomocą wyszukiwania użytkownika w wyszukiwarce. Jeśli jego profil nagle nie pojawia się nam w wynikach, może to oznaczać usunięcie konta lub blokadę. Warto jednak pamiętać, że brak widoczności profilu może również wynikać z ustawień prywatności użytkownika, a niekoniecznie z tego, że zostaliśmy zablokowani. To samo dotyczy komunikatu o tym, że ta osoba jest niedostępna w Messengerze.

Ta osoba jest niedostępna w Messengerze po odblokowaniu – Co zrobić?

Jak naprawić sytuację, gdy ta osoba jest niedostępna w Messengerze?

Jeśli po odblokowaniu nadal widzisz komunikat o niedostępności użytkownika, możesz podjąć kilka kroków, aby rozwiązać ten problem:

  • Upewnij się, że blokada rzeczywiście zniknęła i jesteś w stanie nawiązać kontakt z użytkownikiem
  • Zaktualizuj aplikację Messenger do najnowszej wersji
  • Jeśli winą są problemy techniczne, spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację
  • Upewnij się, że masz prawidłowe połączenie z internetem

W sytuacji gdy, żadna z podanych opcji nie działa poprawnie, a problem nadal występuję, może to wskazywać na problemy z kontem użytkownika. W takim przypadku zaleca się skontaktowanie z zespołem pomocy technicznej Facebooka.

Podobne wpisy

Jeden komentarz

Możliwość komentowania została wyłączona.