Inżynier elektryk

Miejsce Polkowice
Forma Umowa o pracę
Kandydaci K/M

Główne zadania:

  • ciągła praca nad doskonaleniem technologii i procesów produkcyjnych przy użyciu metod 5S/TPM itp.,
  • planowanie, organizacja, koordynacja i nadzór prac konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych,
  • analiza przyczyn przestojów maszyn i urządzeń,
  • tworzenie planów terminowej kontroli maszyn i urządzeń oraz ich realizacja,
  • projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w celu optymalizacji prac urządzeń jak również kosztów ich utrzymania,
  • współpraca z działem zakupów w zakresie analizy ofert na zakup materiałów i usług,
  • nadzorowanie dokumentacji technicznych - tworzenie i nadzorowanie instrukcji UR,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem  bazy raportów zmianowych i ARP,
  • wprowadzenie nowych technik w obszarze istniejącej technologii,
  • współpraca oraz nadzór nad pracami firm zewnętrznych.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • min. 2 lata pracy w służbach UR,
  • znajomość programów: MS Office, Siemens S7 Step Manager (LAD,FBD,STL), Siemens S7 Step Manager (GRAPH),
  • obsługa i diagnostyka oraz integracja sieci Profinet,
  • bardzo dobra znajomość platformy TiaPortal pod kątem praktycznym,
  • znajomość ukł. automatyki opartej na el. stycznikowych,
  • znajomość napędów elektrycznych sterowanych przemiennikami częstotliwości
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej,
  • umiejętność pracy w zespole, silna motywacja i zaangażowanie,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • uprawnienia SEP1,
  • prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie należącej do największego europejskiego producenta samochodów Volkswagen AG,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • możliwość zdobycia interesujących doświadczeń,
  • indywidualne możliwości rozwoju zawodowego,
  • kontakt z nowymi technologiami,
  • bogaty pakiet benefitów pracowniczych (finansowe, pozafinansowe),
  • elastyczny czas pracy, home office,
  • opiekę medyczną, pakiet sportowy.

 

 

Proces rekrutacji w SITECH

Proces rekrutacji w SITECH jest kilkustopniowy. W zależności od stanowiska oraz poziomu wymagań może być mniej lub bardziej rozbudowany i czasochłonny.

1

Analiza CV i listu motywacyjnego

2

Wywiad telefoniczny z kandydatem (opcjonalnie)

3

Testy kompetecyjno - osobowościowe

4

Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem

5

Sprawdzenie referencji (opcjonalnie)

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji wystarczy przesłać formularz aplikacyjny dostępny w zakładce „Oferty pracy” lub CV oraz List motywacyjny. Po dokładnej analizie nadesłanych dokumentów wybrane osoby zostają zaproszone do kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego, którego główny trzon stanowi rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem działu oraz przedstawicielem działu personalnego. Podczas rozmowy badamy poziom wiedzy i umiejętności oraz motywację do pracy i oczekiwania Kandydata.

Uzupełnieniem rozmowy są testy kompetencyjno-osobowościowe. W zależności od stanowiska mogą to być rożnego rodzaju zadania praktyczne, kwestionariusze czy próbki pracy. W uzasadnionych przypadkach rekrutacja odbywa się w formie ośrodków oceny (Assessment Centre).